lunes, noviembre 19, 2007

Mami







Mother, you had me, but I never had you

I wanted you, you didn't want me

So I, I just got to tell you

Goodbye, goodbye

Father, you left me, but I never left you

I needed you, you didn't need me

So I, I just got to tell you

Goodbye, goodbye



Children, don't do what I have done

I couldn't walk and I tried to run

So I, I just got to tell you

Goodbye, goodbye



Mama don't go

Daddy come home

Madre tu me tuvistes a mi, pero yo nunca te tuve a ti
Yo te quise a ti, pero tu nunca me quisistes a mi.

Pero Yo, solo quiero decirte:

Adios, adios

Padre, tu me dijastes, pero yo nunca te dejé a ti.
Yo necesito de ti, pero tu no necesitas de mi

Pero Yo, solo quiero decirte:

Adios, adios


Chicos, no hagan lo que yo he hecho

Yo no podria caminar y tratar de correr

Asi que Yo, Yo solo quiero decirte:

Adios, adios


Mama no te vayas

Papi vuelve a casa


No hay comentarios.: